RADIO NET W1S & CHAT ROOM

click da RadioNet W1S logo 2 enter our station radio & chat room


Media Player









Sunday, May 10, 2009

gadis berbisik itu

anda mempunyai
friendster?
myspace?
tagged?
blog?...ahahaha..ini sda tentu..:D

anda ingin creat layout anda sendiri?
demikian juga saya..sb saya jenis yg suka mlihat laman komunity saya mpunyai layout hasil dr kerja saya..
hurrmmmm...ok saya ingin kongsikan perkara lucu sbb saya skg lebih gemar melayari facebook memandangkan ada byk game online di sana..antaranya SORORITY LIFE klu gadis2 yg suka bershopping..nah inilah gamenya....pssst..nanti dulu...saya bukan mahu promosi game sorority life tu..tapi oleh kerana sgt suka dengan game tu dan saya tertarik dengan imej game berkenaan yg menampilkan aksi 2 gadis sedang berbisik ehehehe...dan aksi mereka telah saya jadikan antara phias utk blog saya...ehehehe...lucu lawak gileeerrr...mcm ndak pcaya sbb slalu npk gadis2 berbisik tu d dlm game...skg mereka menjadi phias blog saya...mcm tu pun ble apee...hahahaha

No comments:

Post a Comment