RADIO NET W1S & CHAT ROOM

click da RadioNet W1S logo 2 enter our station radio & chat room


Media Player









Saturday, May 9, 2009

bagaimana membuat layout untuk friendster



apa khabar?harap semuanya dalam keadaan baik2 saja hehehe...
baiklah..
mungkin anda sudah baisa mendengar komunity2 seperti friendster, myspace, tagged & facebook. mungkin juga ada di antara anda mengenali saya juga daripada ruangan komunity berkenaan contohnya friendster.

jika anda belum lagi mempunyai account friendster...buat account anda di sini

www.friendster.com

dan dengan mempunyai account friendster, anda dapat melebarkan sayap persahabatan anda dengan lebih luas lagi.
jika anda ingin melihat contoh account friendster saya sila klik di bawah:-

rozzee-alamkiamat.com

saya juga mempunyai beberapa jenis layout yang digunakan mengikut musim ehehehe..tunggu post yang akan datang..

mungkin anda juga teringin atau sudah jemu menggunakan layout yang disediakan d laman2 web secara percuma kerana antara sebab2nya:

1. tertalu simple

2.tidak kena dengan kesukaan anda

3.selalu bertembung dengan layout rakan2 lain dengan erti kata lain byk yg serupa

4.kadang2 layout yg dhasilkan tidak transparent sepenuhnya

5.tulisan tidak match dengan warna layout menyebabkan informasi di fs anda x jelas

6.tiada tarikan untuk rakan2 melawat friendster memandangkan tiada apa2 yg istimewa.

inginkah anda memiliki layout friendster daripada imej anda sendiri seperti saya?

apa tunggu lagi...saya akan memberikan beberapa langkah termudah dan cara2 bagaimana membuat html untuk menghasilkan layout daripada hasil tangan sendiri..
saya akan sambung di post akan datang ..tunggu...

No comments:

Post a Comment