RADIO NET W1S & CHAT ROOM

click da RadioNet W1S logo 2 enter our station radio & chat room


Media Player









Sunday, May 10, 2009

layout saya



hi salam semua kawan-kawan
harap semuanya dalam keadaan sihat selalu bersama keluarga & insan tersayang
baiklah..saya akan kongsi beberapa koleksi layout friendster saya untuk tatapan anda..:D

sekiranya anda berminat untuk membuat layout daripada imej sendiri..sila tinggalkan komen anda berserta alamat email / ym sekiranya ada...

di bawah saya bawakan anda ke halaman tagged saya yang juga menggunakan layout dari imej sendiri..sila klik di bawah:
RozzeeAlamKiamatTagged

jika anda mempunyai halaman myspace...di bawah saya lampirkan halaman myspace saya yang juga menggunakan layout dari imej sendiri
RozzeeAlamKiamatMyspace

ok nanti kita sambung ok..see yaaa

No comments:

Post a Comment