RADIO NET W1S & CHAT ROOM

click da RadioNet W1S logo 2 enter our station radio & chat room


Media Player









Sunday, May 10, 2009

pendapatan lumayan melalui internet

mesti anda tertanya-tanya bagaimana dengan internet kita boleh menperolehi pendapatan yang lumayan..mungkin anda pernah mendengar usahawan internet/internet marketer Irfan Khairi bukan? mesti anda teringin menjadi seperti beliau yang menjana pendapatan cuma melalui internet dan komputer ribanya..saya yakin juga anda sekarang sedang membaca topik ini kalau tidak melalui pc pejabat mungkin juga melalui komputer riba anda sendiri..

sedar atau tidak anda banyak menghabiskan masa melayari internet. apakah yang anda cari di internet? mencari kenalan ? mencari bahan-bahan rujukan kerja? mencari gambar-gambar semata-mata untuk dijadikan inspirasi?...hahahaha..atau anda online setiap hari adalah untuk bertemu dengan rakan2 komunity anda seperti di friendster/myspace/facebook etc? atau anda juga melayari internet semata-mata ingin melepaskan tension penat bekerja dengan bermain game secara online?

walau apapun juga tujuan anda melayari internet, tahukah anda bahawa dengan internet juga dapat menjana pendapatan yang lumayan..?
saya sebenarnya tidak beberapa mahir menggunakan bahasa kerana saya bukan penulis berbakat..saya hanya membuat blog ini demi mengumpul bahan-bahan untuk hobi saya dalam menjalin persahabatan..siapa sangka bahawa persahabatan maya yang dicipta di screen boleh juga diwujudkan di alam reality...buktinya adalah saya sendiri...kebanyakan rakan-rakan saya kenali bermula di alam maya yakni internet ahahahaha...jadi rasanya adalah tidak adil bagi anda sebagai sahabat saya sekiranya saya tidak berkongsi peluang ini..atau dengan erti kata lain sekiranya anda ingin mengetahui dengan lebih mendalam pakej pendapatan di internet ini, klik banner di bawah dan anda akan rasai sendiri hasilnya...jumpa lagi

No comments:

Post a Comment